Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія NextCup прагне забезпечити високу якість та швидкість обслуговування клієнтів. У вас є можливість повернути товар протягом 14 днів з моменту його отримання. Процедура повернення товару належної якості Товар належної якості – це товар, який не був у використанні, збережено його товарний вигляд, упаковку та споживчі властивості. Зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном, вказаним на сайті, та надайте номер замовлення або прізвище та ім’я на кого було сформоване замовлення. Вкажіть причину повернення, сфотографуйте товар та його упаковку для підтвердження цілісності. Після погодження повернення з менеджером, ви можете надіслати товар через службу доставки «Нова Пошта» Зворотня доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця. Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів після отримання товару та перевірки його стану. Ви отримаєте відшкодування на банківську картку або інший узгоджений спосіб оплати. Реквізити для повернень: м. Хмельницький. Нова пошта №20 (деталі уточніть у менеджера) Товар не підлягає поверненню у таких випадках: - Пройшло більше 14 днів з моменту отримання товару. - Порушено цілісність упаковки або товар був у використанні. - Відсутні документи, що підтверджують факт покупки в компанії NextCup.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.